Hos veterinären

Va hos doktorn i måndags. Har ett utslag på ena benet som bara blivit större och fulare så jag tappat lite päls där.
Men till slut tyckte dom att jag skulle kolla vad de kunde va.
Va jätteroligt för de e så snälla och glada tanter med massa hundgodis och andra hundar där, så när veterinären kom in i rummet smet jag snabbt ut och sprang ett par varv i butiken.
Sen straffa hon mig med o ta skalpellen och skrapa av lite hud från mig :(
Åså fick vi vänta jättelänge på att hon skulle komma tillbaka så vi fick gå hem.


Tydligen nån typ av kvalster som jag fick av mamma när jag va nyfödd, men nu har jag fått medicin så de ska bli bra om några veckor hoppas vi!

Hej då! Voff voff

Kommentarer
Postat av: mormor

Duktig pojk du är

2009-09-03 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0