Barnkalas och ny vän

Igår va vi på barnkalas, fasters yngsta dotter fyllde år och jag hade aldrig varit där innan, så det var lite nervöst!
Va massa saker att kolla runt på och så upptäckte jag en bur me en svart filur i.
De plockade fram den svarta filuren medan de höll fast mig å lät oss hälsa lite grann på varandra, visste inte riktigt vad jag skulle göra så började slicka filuren i ansiktet.
Sen satte de tillbaka filuren (Sara tydligen) i buren så fick inte leka med den nåt...men sprang in titt som tätt för o kolla om hon var lös igen så jag fick hälsa, men inte...satt där i sin bur och jag kom inte åt henne.

Men vi hade kul ändå! När vi var ute och bajsade så träffade vi på en 5 månaders valp som jag fick busa jättemycket med! Var jätteskoj!

En bild på mig och filuren:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0