Regn!

Låg hemma och sov till ungefär kvart över tio på morgonen då husse kom hem.
Vart jätteglad! Åså ville han gå ut o gå med mig...i ösregnet.
Ville bara in hela tiden, fick skaka av mig vattnet om och om igen och för att få komma in så fort som möjligt va de bara att snabba upp bajset och kisset.
Bajsade direkt på asfalten och tittade manande på husse att vi skulle gå in, men icke!

Manar att få komma in i värmen :<

Vidare mot parken o lägger lite korvar där och hoppas på att få gå hem.
Success!

Skaka av mig lite vatten :)
Fick skaka av mig allt vatten lite innan vi gick in.

Skakat av mig lite av vattnet :)
Sådär :)

Sen har jag legat och tagit det lugnt och varit en snäll hund.
Snart kommer matte hem, då ska jag bli mental igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0