Mina favoritsysselsättningar

Nu ligger jag utslagen på mattan.
Jag har nämligen i vanlig ordning trakasserat husse och matte med mitt tjatiga skällande medans de åt.
Det var lika roligt som vanligt.
Dom blev skitförbannade.
Var inte så roligt längre dock, när husse lessnade och drog mig i örat.
Då fick jag se mig besegrad.

När matte kom idag ägnade jag lite av min dyrbara tid till ett av mina största nöjen.
Att bita mig fast i byxbenet och åka med när matte går.
Hon blir dock inte så glad. Jag undrar varför...? Det är ju SÅ kul!

Hostan jag lidit utav i vad som känns som en evighet börjar kännas bättre.
Inte tillräckligt dock och jag börjar frukta att husse och matte kommer åka med mig till doktorn igen.
Jag hörde nått om röntgen, ingen mat och lugnande medel...
INGEN MAT????
Vem kom på den idén undrar jag.
Fy vilken dålig idé.

Just nu ligger jag här och sträcker lite på mig och funderar på nästa busstreck jag ska hitta på.
Jag kissade i soffan idag så jag ska kanske hålla mig lugn?
Försöka hamna på plus igen.
Det var ju inte meningen!!! =(
Förlåt husse...

Kommentarer
Postat av: mormor

mormors lille buse

2009-05-08 @ 20:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0