Bada pool!

Har inte varit så bra på att hålla efter min blogg, så jag får fylla i lite vad som hänt det senaste.
31 maj så var vi och hälsade på farmor och farfar. Då va de JÄTTEVARMT så husse & matte bestämde sig för att åka iväg ett tag så jag stannade kvar med "gänget".
När de kom tillbaka hade de nån plastbalja som matte började blåsa upp tills hon blev blå i ansiktet och fyllde sen med vatten.

Av någon anledning så la hon min nya favoritleksak hos farmor och farfar mitt i vattnet och ville att jag skulle hämta den.
E hon go eller?


Till slut tvingade hon i mig iaf och blötte ner mig helt och hållet :(
Men det var ganska skönt ändå när det va så varmt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mormors lille godisboll, du är för söt

2009-06-11 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0