Mamma har gjort min blogg fin.

Kolla vad snygg jag är där uppe på dom fräsiga bilderna. Wow. Pudding.


Lite gamla grejer morsan hittat på dom där jobbiga blixtrande prylarna.


Jag gillar att hjälpa till med tvätten.
Svarta strumpor är min favorit. Och dom ska ligga på mattan och lukta fot. Fötter är gott.


Här sitter jag och skäller. Måste vakta mitt fort (mattan alltså)


Ibland är mamma och pappa så himla taskiga.


Mamma och pappar bara skrattar åt den här bilden...
Elaka.
Jag tycker jag ser charmig ut.


Sova är det bästa jag vet. Näst efter godis. Och gå ut. Och leka. Och..



Och sova i sängen slår allt. Allra helst så här gosigt med mamma (eller pappa)



Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHAHAHAHHAAHHAHAHA tredje bilden..jävlar va rolig

2009-08-06 @ 20:47:49
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/
Postat av: nilla

hahaha ja den och den när han ser ut som en hyena är himla charmiga =)

2009-08-07 @ 10:41:47
URL: http://niillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0